הציונות הדתית בקמפיין: "ממשלת ימין, צו השעה"

איתי גדסי 2 Comment on הציונות הדתית בקמפיין: "ממשלת ימין, צו השעה"

במפלגת הציונות הדתית יוצאים בקמפיין הקורא לגדעון סער ולשותפיו בתקווה חדשה להצטרף לממשלת ימין של המחנה הלאומי ולזנוח את הניסיון לשותפות עם השמאל

בצלאל סמוטריץ' צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עם סיום המבצע בעזה מתכוננים במפלגת הציונות הדתית לשלב הבא בהקמת ממשלת ימין ויוצאים בקמפיין הקורא לגדעון סער ולשותפיו בתקווה חדשה להצטרף לממשלת ימין של המחנה הלאומי ולזנוח את הניסיון לשותפות עם השמאל.

בציונות הדתית אומרים כי הקמפיין ממשיך את הצלחת המהלכים של מפלגת הציונות הדתית שמנעו מיו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט וחברי סיעתו להקים ממשלת שמאל עם תומכי טרור.

בסדרת מודעות וסרטונים שמתפרסמות בסוף השבוע יוצאים בציונות הדתית במסר לסער וחברי המפלגה: "מה לכם ולשמאל, ממשלת ימין, צו השעה"

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "מאורעות השבועות האחרונים חשפו שוב את הפערים הערכיים והמעשיים בין הימין לשמאל במדינת ישראל בשלל סוגיות קריטיות ואת הצורך המיידי בהקמת מממשלת ימין של כל מפלגות המחנה הלאומי. אנשי תקווה חדשה הם אנשי ימין והם חייבים להבין שאין להם מה לחפש בשמאל ולהצטרף לממשלת הימין. אני מקווה ומאמין שכך יהיה. גדעון, בוא הביתה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אין על סמוטריץ המלך יודע מה הוא עושה וכל החכים החרדים צריכים ללמוד ממנו

  2. 1

    מי אתה סמוטריץ' שתדבר בשם "הציונות הדתית"?
    ניכסת לעצמך מותג שכל כולו מתינות וגשר בין חלקי העם ובשמו אתה תוקף בשפה נמוכה ובאלימות מילולית כל מי שלא מתישר עם העמדות הקיצוניות של ושל חבר מריעיך!
    שנה את שם מפלגתך ל"הקיצוניות הדתית" ואז תוכל להמשיך עם הפצת הארס